SOS εκπέμπει για μία ακόμη φορά η ΚΤΕΛ Αρκαδίας Α.Ε.

1 Φεβρουαρίου 2022  /   Χωρίς Σχόλια

Η αύξηση της τιμής των καυσίμων συμπροστίθεται στο κόστος των συνεπειών της πανδημίας και η εταιρεία «στενάζει» για να τα βγάλει πέρα, ευελπιστώντας στη θεσμοθέτηση ενός «άδηλου» πόρου για τις άγονες γραμμές.

SOS εξέπεμψε για μία σκόμη φορά για το μέλλον της ΚΤΕΛ Αρκαδίας Α.Ε. ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, Νίκος Κουτσόγιωργας, κατά τη συνέντευξη Τύπου την οποία παραχώρησε χθες στα τοπικά και περιφερειακά μέσα ενημέρωσης, παρουσιάζοντας τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η επιχείρηση.

Αρχικά, ο κ. Κουτσόγιωργας αναφέρθηκε στα νέα προβλήματα που προστέθηκαν στα ήδη υπάρχοντα που έχει δημιουργήσει η πανδημία.

«Τα προβλήματα γύρω από την εκμετάλλευση της εταιρείας συνεχίζουν να υπάρχουν. Στα ήδη υπάρχοντα προβλήματα ήρθε η κακοκαιρία και η αύξηση στην τιμή των καυσίμων που ξεπερνά το 35%, ενώ η τιμή των εισιτηρίων παραμένει ως είχε. Επιπλέον, μην ξεχνάμε ότι η πανδημία εξακολουθεί να είναι εδώ, και πολλοί φοβούνται ακόμα τη μαζική μεταφορά» είπε χαρακτηριστικά.

Ο πρόεδρος της ΚΤΕΛ Αρκαδίας Α.Ε. τόνισε ότι η εταιρεία συνεχίζει να λειτουργεί, χάρη στο προσωπικό της και τους επιβάτες της και ζήτησε την επιείκεια του επιβατικού κοινού για τυχόν λάθη, καθώς όπως είπε: «Στενάζουμε κάθε μέρα για να κρατάμε την εταιρεία ζωντανή».

Ο κ. Κουτσόγιωργας αναφέρθηκε και στο καινούργιο Πρόγραμμα των δρομολογίων, το οποίο δημιουργήθηκε με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του κόσμου. Ακόμα, διευκρίνισε πως για τη δημιουργία του νέου προγράμματος έγινε προσπάθεια να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο ζημιογόνο, καθώς, όπως ο ίδιος τόνισε, από την ΚΤΕΛ Αρκαδίας, άμεσα ή έμμεσα, βιοπορίζονται πάνω από 400 οικογένειες.

Τέλος, σε ερώτηση για το αν το κράτος είναι αρωγός στην βιωσιμότητα των ΚΤΕΛ, απάντησε ότι τηρείται στάση αναμονής για την ψήφιση ενός νέου νόμου που θα προβλέπει την επιδότηση άγονων γραμμών ―στην Αρκαδία πάνω από το 75% των γραμμών της είναι άγονες―, διότι από την Ευρωπαϊκή Ένωση απαγορεύεται η επιχορήγηση υπεραστικών γραμμών, παρά μόνο των αστικών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Παρακαλώ, απαντήστε στο ερώτημα *