
- Μια γιορτή με κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα από το Κέντρο Ξένων Γλωσσών Μπουρτσουκλή!
Με πολλή χαρά, όμορφα χαμόγελα και αγάπη για το περιβάλλον, γιορτάσαμε το τέλος μιας ακόμη δημιουργικής σχολικής χρονιάς μαζί με τους μαθητές και τις οικογένειές τους στον προαύλιο χώρο στο εξωκλήσι της Αγίας Τριάδας.
Η εκδήλωσή μας ξεκίνησε με έναν θερμό χαιρετισμό από την ιδιοκτήτρια του Κέντρου Ξένων Γλωσσών, κα Παναγιώτα Μπουρτσουκλή, η οποία ευχαρίστησε μαθητές και γονείς για τη στήριξη και τη συμμετοχή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Στη συνέχεια, η κα Μαργαρίτα Τσαρουχά, καθηγήτρια – γεωπόνος, μίλησε στα παιδιά και τους γονείς για τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και της ανακύκλωσης, μεταφέροντας πολύτιμες γνώσεις και χρήσιμα μηνύματα για όλους μας.
Έπειτα, γονείς και μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη φύτευση λουλουδιών στον περίβολο χώρο της εκκλησίας, συμβάλλοντας όλοι μαζί στην ομορφότερη διαμόρφωση του χώρου και στέλνοντας ένα μήνυμα αγάπης και φροντίδας προς τη φύση.

Φυσικά, δεν έλειψε το παιχνίδι! Τα παιδιά διασκέδασαν σπάζοντας την πινιάτα, παίζοντας με νεροπίστολα και χούλα χουπ, ενώ παράλληλα άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη μέσα από τη ζωγραφική.
Η δράση μας ολοκληρώθηκε με ένα δροσερό κέρασμα! Γλυκά και παγωτά περίμεναν μαθητές και γονείς, ομορφαίνοντας ακόμα περισσότερο τη γιορτή μας.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι βρέθηκαν κοντά μας και μοιράστηκαν αυτή την όμορφη μέρα. Τέτοιες στιγμές, μας θυμίζουν ότι η μάθηση δεν βρίσκεται μόνο μέσα στην τάξη, αλλά και στις εμπειρίες που ζούμε μαζί, χτίζοντας αξίες, φιλίες και όμορφες αναμνήσεις.
Αγαπάμε το περιβάλλον, ομορφαίνουμε το καλοκαίρι μας! Κλείνουμε τα βιβλία, ανοίγουμε την αγκαλιά μας στη φύση και γινόμαστε οι προστάτες της. Όμορφες και ξέγνοιαστες διακοπές!
Καλό και πράσινο καλοκαίρι σε όλους!
Κέντρο Ξένων Γλωσσών Μπουρτσουκλή
