Με θέμα την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών η ΕΛΜΕ Αρκαδίας διοργανώνει εκδήλωση – συζήτηση στο Αποστολοπούλειο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Τρίπολης την Πέμπτη 4 Απριλίου στις 19.00.
Τι είναι; Πού στοχεύει; Τι προτείνει και τι συμβαίνει με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σε άλλες χώρες; Για όλα αυτά τα ερωτήματα θα μιλήσουν οι καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, κ. Μαρία Νικολακάκη και ο πρόεδρος του ΚΕΜΕΤΕ, κ. Παύλος Χαραμής.
Σχετικές δημοσιεύσεις
-
Οι «Διάλογοι για την Ορεινότητα» ξεκινούν από τη Δημητσάνα
Η Ειδική Γραμματεία Ορεινών Περιοχών της Προεδρίας της Κυβέρνησης διοργανώνει την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, στο... -
ΑΓΓΕΛΙΑ: Ζητείται εκπαιδευτικό προσωπικό στη Σπάρτη
ΖΗΤΕΙΤΑΙ εκπαιδευτικό προσωπικό των κλάδων ΠΕ 70 και ΠΕ 60 από το Ιδιωτικό Εκπαιδευτήριο Σπάρτης Ι.... -
Σπηλαιολογική αποστολή στη Νεστάνη
Ο ΕΟΣ Τρίπολης συμμετέχει στη νέα ερευνητική αποστολή που διοργανώνει ο Σπηλαιολογικός Ελληνικός Εξερευνητικός Όμιλος (ΣΠ.ΕΛ.Ε.Ο.),...
