
Μια νέα εποχή ξεκινά για την Πελοπόννησο, με την παρουσίαση της ολοκαίνουργιας ταυτότητας τόπου (place brand) στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας, την Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2025.
Με κεντρικό άξονα το γράμμα «Π», το νέο λογότυπο αντλεί έμπνευση από τη φύση, την ιστορία, τον πολιτισμό, την καινοτομία και την παραγωγική δραστηριότητα της Περιφέρειας, αποτυπώνοντας με σύγχρονο και εξωστρεφή τρόπο την πολυδιάστατη ταυτότητά της.
Ο Περιφερειάρχης Δημήτρης Πτωχός τόνισε ότι «η νέα ταυτότητα είναι η κοινή μας δύναμη για το αύριο», ενώ ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Θάνος Μιχελόγγονας σημείωσε πως «η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η εφαρμογή της στην πράξη».
Το κοινό εντυπωσιάστηκε από το βίντεο παρουσίασης, διάρκειας 1:23, που συμπύκνωσε το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της Πελοποννήσου. Η εκδήλωση πλαισιώθηκε από διάλογο με τον συγγραφέα Πάνο Δημάκη, αλλά και διεθνείς παρεμβάσεις, δίνοντας στην πρωτοβουλία διεθνή διάσταση.
Η νέα ταυτότητα δεν είναι απλώς ένα σήμα, αλλά προϊόν μιας ευρείας συμμετοχικής διαδικασίας, που εμπλέκει πολίτες, θεσμούς και φορείς. Αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής ανάπτυξης βασισμένης σε οκτώ πυλώνες: πολιτισμός, τουρισμός, αγροδιατροφή, επιχειρηματικότητα, κοινωνική συνοχή, πράσινη μετάβαση, καινοτομία και ψηφιακός μετασχηματισμός.
Η μεγάλη συμμετοχή εκπροσώπων της πολιτικής, της αυτοδιοίκησης, της επιχειρηματικότητας και του πολιτισμού στη βραδιά έστειλε το μήνυμα ότι η Πελοπόννησος αποκτά πλέον μια ταυτότητα που ανήκει σε όλους και μπορεί να αποτελέσει όχημα εξωστρέφειας και βιώσιμης ανάπτυξης.
Χαρ. Μητροπούλου
