
“Αυτή την περίοδο, αυτονοήτως, η απόλυτη προτεραιότητά μας είναι στο να ξανακάνουμε όσο πιο ασφαλή μπορούμε, τον ενεργό σιδηρόδρομο. Αυτή είναι η προσήλωσή μας, εκεί στοχεύουμε όλη μας την ενέργεια, τον χρόνο μας, τις δράσεις μας, τη χρηματοδότησή μας, άρα όλα τα υπόλοιπα είναι πολυτέλεια.
Αυτό δήλωσε χαρακτηριστικά ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Κυρανάκης, δεσμευόμενος παράλληλα ότι θα διαβουλευτεί, τόσο με την τοπική κοινωνία, όσο και με τους τοπικούς βουλευτές πριν από οποιαδήποτε απόφαση για τον τρόπο αξιοποίησης της ανενεργής σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου.
Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του προέδρου της Νέας Αριστεράς, Αλέξη Χαρίτση, ο οποίος εξέφρασε την αντίθεσή του “στην κατάργηση της σιδηροδρομικής γραμμής της Πελοποννήσου και τη μετατροπή της σε ποδηλατόδρομο σύμφωνα με μελέτες που γίνονται από το ΤΕΕ, μετά από εντολή του Υπουργείου Περιβάλλοντος”, ο κ. Κυρανάκης ανέφερε ότι το υπουργείο Μεταφορών “δεν έχει δώσει την έγκρισή του για κάτι τέτοιο”.
Από την πλευρά του ο κ. Χαρίτσης, υπογράμμισε ότι “είναι σε εξέλιξη δύο μελέτες για τη μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατόδρομο, κόστους 4,5 εκ ευρώ” εκφράζοντας την πλήρη αντίθεσή του και ζητώντας “να ανακληθούν οι διακηρύξεις του διαγωνισμού του ΤΕΕ, να παγώσουν οι εκταμιεύσεις της χρηματοδότησής τους και να προχωρήσει η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής στη βάση του εθνικού σχεδίου όπου είναι ενταγμένο το έργο”.
“Προφανώς για οποιαδήποτε διάθεση αλλαγής σχεδίου ή άλλης κατεύθυνσης της σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου, θα διαβουλευτούμε και με τους βουλευτές της περιοχής και με όλους τους εκπροσώπους και τους φορείς της τοπικής κοινωνίας”, υπογράμμισε ο κ. Χαρίτσης.
Χ.Δ.Μ.
