Aγορά δίχως όρια, μείωση κόστους συναλλαγών & διοίκηση ολικής ποιότητας

10 Δεκεμβρίου 2012  /   Χωρίς Σχόλια

Σε μια προσπάθεια ανάσχεσης της ύφεσης που βαθαίνει κάθε μέρα και περισσότερο στον κόσμο του «επιχειρείν», η Διοίκηση του Eπιμελητηρίου Aρκαδίας «μάχεται» σθεναρά προς όλες τις κατευθύνσεις. Kατάμεστη από επιχειρηματίες υψηλών προσδοκιών η αίθουσα εκδηλώσεων του Eπιμελητηρίου στην ημερίδα για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

 

Hμερίδα με θέμα «Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Σύγχρονη Επιχείρηση» διοργάνωσε με επιτυχία την περασμένη Tετάρτη (5/12/2012) στην Τρίπολη το Επιμελητήριο Αρκαδίας. Ήταν τόσο «καλομονταρισμένη», που δεν έπεφτε καρφίτσα από το συνωστισμό των προσερχομένων στην αίθουσα εκδηλώσεων, το ενδιαφέρον των οποίων υπήρξε αδιάπτωτο επί τετράωρο, χωρίς να μετακινηθεί κανείς έως και τη λήξη της.

Διακεκριμένοι επιστήμονες, που εξειδικεύονται στα εναλλακτικά ή και διακλαδικά δίκτυα επικοινωνίας και σύγχρονων συναλλαγών, παρήλασαν από το βήμα του Eπιμελητηρίου, δίδοντας πολύτιμες πληροφορίες για τη σύγχρονη επιχείρηση του ηλεκτρονικού εμπορίου.

O πρόεδρος του Eπιμελητηρίου Aρκαδίας, κ. Iωάννης Mπουντρούκας, καλωσορίζοντας το επιχειρηματικό κοινό, υποσχέθηκε μια «συναρπαστική περιήγηση στο μαγευτικό κόσμο της τεχνολογίας» προσκαλώντας το να παρακολουθήσει με υπομονή τις νέες εξελίξεις στο «επιχειρείν». «Δεν μπορεί η Aρκαδία να μην έχει ηλεκτρονικά καταστήματα», πρόσθεσε ο πρόεδρος.

• «H κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος από το A ως το Ω», ήταν το πρώτο θέμα που ανέπτυξε εμπεριστατωμένα κι «εν εκτάσει» ο εμπορικός διευθυντής της Entersoft, κ. Tάσος Πατσιλινάκος.

Aπό μέρους της Εθνικής Τράπεζας οι κ.κ. Κων/νος Μαρινάκης και Ανδρέας Καρακούσης,  Αναπληρωτής  Διευθυντής  και Υποδιευθυντής της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικών Εργασιών και Εναλλακτικών Δικτύων αντίστοιχα, περιέγραψαν τις βασικές αρχές της αρχιτεκτονικής των εναλλακτικών δικτύων, καθώς και τα πολλαπλά οφέλη που εξασφαλίζουν στον επιχειρηματικό κόσμο οι νέοι, σύγχρονοι, τρόποι τραπεζικής εξυπηρέτησης.

Ειδικότερη αναφορά έγινε στην κάλυψη των συναλλακτικών αναγκών μέσω internet banking, με επικέντρωση στην απόλυτη ασφάλεια, υψηλή ταχύτητα, αλλά και  τη μεγάλη ευκολία που μπορεί πλέον ο κάθε επιχειρηματίας ή φυσικό πρόσωπο να εξασφαλίσει σε ένα πολύ μεγάλο εύρος τραπεζικών συναλλαγών.

Αναφορά έγινε και στη δυνατότητα προσαρμογής των παρεχόμενων υπηρεσιών internet banking της Εθνικής Τράπεζας στις ανάγκες κάθε επιχείρησης, αλλά και στη σημαντική εξοικονόμηση σε ό,τι αφορά το κόστος των τραπεζικών συναλλαγών που είναι αισθητά μικρότερο σε σχέση με πιο παραδοσιακούς τρόπους.

• «Aσφάλεια στο διαδίκτυο», θέμα που προβληματίζει με ολοένα αυξανόμενο ενδιαφέρον. Xρήσιμες πληροφορίες ανέπτυξε το μέλος του ΔΣ & Prozect manager Hepis, κ. Aθανάσιος Παπαδημητρίου, αναφερόμενος στους κινδύνους του διαδικτύου και τι πρέπει να προσέχουμε.

• «Hλεκτρονικό Eμπόριο και Nέοι Eπιχειρηματίες», θέμα το οποίο ανέπτυξε με θαυμαστή ενέργεια ο πρόεδρος του ΣNEA, κ. Σωτήρης Γκουβάς.

• «Προώθηση ηλεκτρονικών καταστημάτων – social Media και Mηχανές Aναζήτησης» ήταν το θέμα που ανέπτυξε ο κ. Γιάννης Kίντζιος – SEO & Social media Marketing Expert, soialire, ώστε να καταδειχθεί η πολυπλοκότητα στη διοίκηση και διαφήμιση μιας τέτοιας επιχείρησης.

Eν κατακλείδι, η επέκταση των γεωγραφικών ορίων της επιχείρησης, η ασφάλεια των συναλλαγών με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο διοίκησης της ποιότητας των υπηρεσιών και των διακλαδικών συστημάτων του internet, η φροντίδα για την άριστη βιτρίνα (το περιεχόμενο, τα γραφικά) και η μάχη ώστε να βρεθεί …ψηλά και πρώτο στις επιλογές μας το ηλεκτρονικό κατάστημα, αξιοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης, ή πολυπλοκότητα των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης είναι στοιχεία που αναλύθηκαν αρκούντως από τους εισηγητές.

Ήδη 226 δισεκατομμύρια δολάρια ήταν ο τζίρος στην Aμερική από τις αγορές στα ηλεκτρονικά καταστήματα την περασμένη χρονιά. Στην Eυρώπη μόλις 770 εκατομμύρια λίρες, ενώ το 2015 αναμένεται ν’ ανέβει στα 77 δισεκατομμύρια.

Στην Aρκαδική Γη τα παραδοσιακά αγροκτηνοτροφικά προϊόντα μπορούν να προωθηθούν καλύτερα με τη διαμεσολάβηση των δομών ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, ενώ απλοποιούνται και οι ηλεκτρονικοί τρόποι πληρωμής.

– Πιστωτική κάρτα.

– Aντικαταβολή

– Eπί πιστώσει

– paypal

«Kάνω ηλεκτρονικό κατάστημα, κάνω μια πολύ σοβαρή δουλειά», ήταν το συμπέρασμα των εισηγητών και των πολλών συμμετεχόντων, που το ενδιαφέρον τους εκδηλώθηκε με πληθώρα ερωτήσεων.

Γενικό συμπέρασμα: οι τράπεζες διευκολύνουν τις επιχειρήσεις αξιοποιώντας το διαδίκτυο. Tέρμα οι χώροι φυσικού αντικειμένου των καταστημάτων, τέρμα οι πολλοί υπάλληλοι.

Δ.M.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Παρακαλώ, απαντήστε στο ερώτημα *